Let's go south - Gadiri 2006

الاثنين، أكتوبر 09، 2006

L'últim dia a BCN

Avui serà un d'aquells dies que són curts i llargs alhora. Curt perquè en principi me n'hauria d'anar a dormir d'hora, però llarg perquè representa que he de fer encara una pila de coses. Avui, dia D-1, estic però no estic. Demà toco el dos. I no sé què més dir... si ara mateix em passessin un test psicològic de ben segur que donaria positiu. Així que no em feu gaire cas.
Per cert, ahir em vaig perdre el Catalunya-Euskadi sencer, cada cop me n'alegro més de les desfetes de la selecció espanyola de futbol (a por ellos, oé... xD) i l'AC Spezia va aconseguir el seu 6è punt a la 6a jornada de la Serie B en empatar al camp de l'Albinoleffe.

Today will be a really crazy day, short and long at the same time. Still a lot of things to do, but with not many time to do them. Random stuff comes to my head and, like post-its without any sticky thing, the wind carries it away quickly. Ah... In a little less than 24h from now, i'll be flying to Malaga, it'll be the first stage of a trip that will continue by bus to Algeciras and then by ferry to Tanger (which is the English name for this city?). I'll stop in that Moroccan city and then will leave to Agadir on wednesday morning.

Demà, nota mental: tinc el vol a les 7:55 AM, Barcelona-Màlaga amb Vueling. Després, caldria prendre un autocar fins a Algesires i des d'allà el mític ferry fins a Tànger. I de moment pararem allà. Áixí doncs, em llevaré a BCN i al dia següent ho hauria de fer a Tànger.

3 Comments:

At 5:12 م, Anonymous غير معرف said...

Morocca is a very myserious country.Look forward to pics u will take from there^^By the way,after listening to Latin americans' spanish,is it very standard and no accent?_?Gracias

 
At 11:32 ص, Anonymous غير معرف said...

¿Que te perdiste qué partido?
¿Que te alegrases de que perdiese quién?

Todo como yo... :)

 
At 10:57 م, Blogger Mauro S.G. said...

hablando de partidos... aki la penya son unos frikis del futbol... se tragaban hasta cosas como el Holanda Albania :)

 

إرسال تعليق

<< Home