Let's go south - Gadiri 2006

الاثنين، أكتوبر 09، 2006

El Día D. A reveure, BCN!

Ahir/avui em vaig proposar d'anar-me'n a dormir d'hora un cop hagués preparat les meves cosetes bé per així encarar descansadet la llarga operació sortida. Però no, jo, en la meva línia he tornat a perdre davant l'implacable déu Cronos. De totes les deïtats del món és sense dubte la que més m'odia i la que més ràbia em fa. Us deixo, que encara he d'escriure un mail prou substanciós als nois d'AHC. Per cert, tinc mòbil nou, ja us donaré el número quan li hagi ficat una targeta marroquina. Fins aquesta tarda/demà a la tarda (dimarts) continuaré acceptant trucades al meu número de sempre.

No matter how hard i try to go to sleep early in order to sleep 8 hours before any important day, i always lose my battles against the clock. Anyway, it seems there will be some time to sleep during the day. And yesterday i bought a new cell phone (the cheapest they had) to use while i'm in Morocco. I'll give you my new number as soon as i'll get it.

Per cert, aquests dies m'anava preguntant a mi mateix qui seria l'últim amic amb qui em trobaria abans de marxar. Doncs aital honor li ha tocat a l'Ana del Gradu. A cambio te tocará pringar con lo de mi matrícula, eso sí, jejeje. Muchas gracias por ayudarme con esta gestión.

Bueno, nens, ara sí, fins aviat!!! ;-)

1 Comments:

At 11:34 ص, Anonymous غير معرف said...

See you soon!

 

إرسال تعليق

<< Home