Let's go south - Gadiri 2006

الجمعة، أكتوبر 13، 2006

Preparant la tornada

Abans que res, un missatge per tots aquells que m'heu dit abans de sortir q tingués cuidado... estic de conya, no he pillat res xungo, no m'han atracat i encara no m'he convertit a cap religio ni m'he casat amb ningu :)

Avui no us explicaré gran cosa xq estic intentant trobar un vol barato a BCN pels dies del Campionat d'Europa d'Air Hockey, només dir-vos q cada dia tinc aquesta ciutat més controlada i q m'estic posant cego de tè i harira i coses d'aquestes. A veure si demà puc posar-vos algunes fotos i explicar-vos una mica com han estat aquests primers dies a Agadir.

Per acabar només un apunte aixi rapid, perquè us feu una idea de com funciona aquest pais en època de Ramadan: la uni no comença realment fins q no acaba aquesta festa, posem l'1 de novembre, aixi q per propia recomanacio del profe nostre la propera setmana estaré de gira por ahi, suposo q per Essaouira i Marràqueix. Ja us aniré explicant. Salut!!